Το "Φιδάκι".
Τα επιτραπέζια παιχνίδια μπορούν να προσαρμοστούν κατάλληλα
αποτελώντας
θαυμάσια ευκαιρία για εμπλοκή σε μια
συμμετοχική μάθηση.
Έτσι
το επιτραπέζιο παιχνίδι "Φιδάκι" μετατρέπεται
σε εξαιρετικό
εργαλείο
σε μια τέτοια διαδικασία. Ο τρόπος
προσαρμογής του παιχνιδιού
αναλύεται
παρακάτω.
Υλικά:
το επιτραπέζιο παιχνίδι "Φιδάκι",
υλικό γραφής
(μολύβι,
μαρκαδόρο, στυλό), χαρτάκια κομμένα,
κόλλα
Δραστηριότητα:
Σε κάθε αριθμό του παιχνιδιού μπορούμε
να
κολλήσουμε μικρά
χαρτάκια
που να δίνουν οδηγίες για το τι πρέπει
να κάνει
ο
κάθε παίκτης που
"πέφτει"
σε αυτό τον αριθμό. Έτσι οι οδηγίες-εντολές
είναι
δυνατόν να
περιέχουν
ένα πλήθος κατηγοριών από τομείς που
θέλουμε
να
ενισχύσουμε
στο
κάθε παιδί .
Κάποιοι
απο τους τομείς ενίσχυσης μπορεί
να είναι:
- Ορθογραφία: Πχ. Να συμπληρώσει το γράμμα που λείπει
σε
λέξεις πχ. Παίζ_, να γράψει τρεις
υπαγορευμένες λέξεις με
σωστή
ορθογραφία.
- Αναγνώριση λέξεων: Πχ. Να βρει αν η δοσμένη λέξη είναιουσιαστικό, επίθετο, ρήμα κτλ.
- Σύνταξη: Πχ. Να βρει τα Υποκείμενο, Ρήμα, Αντικείμενοστη πρόταση.
- Λεξιλόγιο: Πχ. Να ονομάσει 5 ουσιαστικά/επίθετα/ρήματασχετικά με το δωμάτιο του,
- τάξη του, άθλημα του, αγαπημένο ζώο κτλ.
- Γενικές γνώσεις: Πχ. Πόσες μέρες έχει κάθε μήνας,εβδομάδα κτλ.
- Μαθηματικά: Πχ. Να κάνει πολλαπλασιασμό, πρόσθεση/αφαίρεση με κρατούμενο
- Οπτική μνήμη: Πχ. Να δει για 10 δευτερόλεπτα κάποιους αριθμούςή λέξεις ή εικόνες και να πει ποια θυμάται
- Ακουστική μνήμη: Πχ. Να ακούσει γλωσσικές πληροφορίες(λέξεις, φράσεις, πρόταση)
- ή ήχους ζώων/αντικειμένων και να αναγνωρίσει ποια είναι.
- Γραπτή έκφραση: Πχ. Να γράψεις σε τρεις προτάσεις πωςβράζουμε ένα αυγό
- Οπτική διάκριση: Πχ. Να λύσει ένα κρυπτόλεξο
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου